Subject: Re: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
From: "Feministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Greta Roosaar" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 16:00:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Manuses MTÜ Feministeeriumi arvamus karistusseadustiku muutmise seaduse 
eelnõu väljatöötamiskavatsuse kohta.

Täname võimaluse eest arvamust avaldada ja oleme valmis edaspidiseks 
koostööks.

Lugupidamisega

Nele Laos
Juhatuse liige
MTÜ Feministeerium

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval E, 5. mai 2025 kell 14:19:

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 26.05.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1f458aa7-76d3-4195-81bc-c3684671dc19

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 05.05.2025

Registreerimise number: 8-1/3991-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http:///dhs/faces/jsp/dialog/www.justdigi.ee> www.justdigi.ee